|
Megváltoztathatja
az étkezési tanácsadók hivatalos álláspontját az a kutatási eredmény,
amely szerint sokkal egészségesebbek és a daganatos betegségek
megelőzésében hatásosabbak a bioélelmiszerek.
A brit kormány csaknem 12 millió fontot, azaz 4,5 milliárd forintnak
megfelelő összeget költött egy felmérésre, amely szerint azok a
zöldségek és gyümölcsök, amelyeket műtrágya vagy más mesterséges szerek
alkalmazása nélkül állítottak elő, 40 százalékkal több tápanyagot
tartalmaznak.
A biotejben pedig 80 százalékkal több antioxidáns van, amely igen
hatásos a daganatok és más betegségek megelőzésére.
A mesterséges anyagok felhasználása nélkül előállított élelmiszerek
vasban és cinkben is gazdagabbak, olyan ásványi anyagokban, amelyek
sokak étrendjéből hiányzik. A kutatás egyik készítője szerint a
bioélelmiszerek fogyasztása olyan előnyt jelent a szervezet számára,
mint ha valaki megemelné a napi zöldség- és gyümölcsfogyasztását.
A táplálkozáskutatók napi háromszori zöldség- vagy
gyümölcsfogyasztást ajánlanak, a mostani kutatás szerint viszont, ha
valaki biozöldségekből eszik ennyit, az tápanyag és antioxidáns
szempontjából olyan, mint ha négy adagot enne a vegyszerekkel
termesztett növényekből.
Az eredmények hatására elcsitulhatnak azok az érvek, amelyek a
bioélelmiszerek egészségesebb voltát vonták kétségbe.
InfoRádió / Daily Mail
Erről a fórumon
Ha valakinek készített filmet, fényképet, hanganyagot
fontos vagy érdekes ESEMÉNYRŐL kérjük töltse fel a
GobeTube-ra
Alkossuk meg közösen Székelyföld
független on-line TV-ét GobeVirtual-Az
Új honfoglalás-Szerepjáték
komolyan
Légy új honfoglaló Virtuális Székelyföld Az
új honfoglalás
Új!!!
Tölts fel videót-Teszteljük a
GobeTube-ot
|