|
Kiderült, miért szeretik a férfiak a gömbölyded nőket - meg fog lepődni |
|
|
|
|
Written by Administrator
|
|
Egy amerikai tanulmány szerint a
gömbölyded hölgyek nem csupán testi adottságaik miatt vonzzák a férfiakat,
hanem azért is, mert intelligensebbek, így valószínűleg gyermekeik is
okosabbak lesznek. A
Kaliforniai Egyetem és a Pittsburgh Egyetem tudósai közös kutatásban
derítették ki, hogy miért kedvelik jobban a férfiak a gömbölyded nőket,
mint a soványakat.
Nigella Lawson sztárszakács, a gömbölyded nők prototípusa
Az már korábban nyilvánosságra
került, hogy a gömbölyded (homokóra-alkatú) nők tovább élnek, ám a
legfrissebb kutatások azt is nyilvánvalóvá tették, hogy intelligensebbek
is nőtársaiknál, így utódaik is intelligensebbek lesznek, mint a túl
sovány, vagy éppen derékban túl erős nők gyermekei.
A tudósok szerint minél alacsonyabb egy nő derék-csípő arányszáma, annál
jobb intellektuális képességekkel rendelkezik. Ennek az a tudományos
magyarázata, hogy a nők csípője és combja olyan omega-3 zsírsavakat
tartalmaz, melyek mind a várandós anya, mind a magzat intellektuális
képességeit növelik.
Ezzel szemben a derékban vaskosabb hölgyek teste több omega-6 zsírsavat
tartalmaz, ami nem segíti az agy fejlődését.
"A formás csípők és combok olyan alapvető tápanyagokat tartalmaznak,
melyek segítenek az agy fejlődésében és így elősegítik az értelmesebb
utódok születését is" - jelentette ki Steven Gaulin, a Kaliforniai Egyetem
munkatársa.
Bár az már korábban is közismert volt, hogy a férfiak a történelem során
előnyben részesítették a homokóra-alkatú hölgyeket, azt azonban eddig nem
sikerült kideríteni, hogy ennek pontosan mi is az oka.
A tudósok eddig úgy vélték, hogy ez elsősorban azzal kapcsolódhat össze,
hogy a férfiak ösztönösen úgy érezték: az ilyen alkatú hölgyek jobban
nevelik fel az utódokat és tovább élnek.
Az amerikai tudósok most 16 ezer asszonyt és lányt vizsgáltak meg. A
tesztek szerint a még tinédzser anyáktól született gyerekek rosszabban
teljesítettek a tárgyi tudást vizsgáló teszteken, aminek egyik
legfontosabb oka, hogy születésük idején az anya testében nem volt elég
omega-3 zsírsav.
InfoRádió /
Daily Telegraph
Erről a fórumon
Ha valakinek készített filmet, fényképet, hanganyagot
fontos vagy érdekes ESEMÉNYRŐL kérjük töltse fel a
GobeTube-ra
Alkossuk meg közösen Székelyföld független on-line TV-ét
Rendeljen
tőlünk zöld tárhelyet
A
legolcsóbb Romániában 36 Euró 2 Giga EGY ÉVRE
|